CÍMLAP |
|
Cikkek és hírek |
|
Portaszolgálat |
|
Balesetek |
|
Tűzoltósági hírek |
|
Rendőrségi hírek |
|
Polgármesteri interjú |
|
Természetgyógyászat, szépség és egészség |
|
Horoszkóp, asztrológia |
|
Receptek |
|
Videók |
|
Olvasóinktól: körbeküldős üzenetek |
|
Archívum |
|
Archívum |
|
Képgalériák |
Helyi Hírek laphálózat |
|
Legutóbbi számaink |
Archívum - HH XVI. |
Archívum - HH XVII. |
2004 előtti számaink |
Megjelenési időpontok |
Lakossági aprók |
|
Hirdetésfeladás |
Látogatók: 28654897
|
2010. október 6.
|
|
|
Nyílt szombatot szervezett szeptember 25-én a BKV Zrt. Zách utcai garázsában a Budapesti Trolibuszközlekedési Dolgozók | A mátyásföldi Sasvár utcában, a volt Ikarus gyárban épített vázban 240 kW-os Skoda motor lapul | Szakszervezete. A nyílt nap helyett nyílt fizika óra is lehetett volna az egész napos bemutató neve, mivel élőben modellezték az elektronikával mindinkább teletömött trolibuszok szerkezeti egységeinek működését. A veterán jármű bemutató legidősebb trolija, a szentendrei múzeumból átvontatott, működőképes ZU-5-ös szóló kocsi mellett állt a Szegedi Közlekedési Vállalat és az Ikarusbus együttműködésével épített csuklós troli első példánya, amit október 3-áig a 80-as vonalán a közforgalomban teszteltek az utasok. A trolis műszakiak reményeik szerint a jövő évi nyílt napra egy újabb típust, a MAN NGE 152-est tudják majd darabokra szedve bemutatni. A 15 éves kocsikból 15 darabot a németországi Eberswalde városa hirdetett eladásra. Ezekkel lecserélhetnék a 30 éves orosz ZU-9-eseket, amelyeket már egyre nehezebb üzemeltetni. Kép és szöveg: -izs -or |
|
|
|
Ferenci Kiadó Bt. •
1162 Budapest, Hermina út 16. •
Tel.: [1] 405-5919 •
E-mail cím: hh@hh16.hu
|
|
Hazai és nemzetközi időjárás
|
|